Wiadomość
  • Kunena nie jest zainstalowana lub zainstalowana wersja nie jest wspierana. Dodatek został wyłączony. Zainstaluj/zaktualizuj Kunena do wersji 2.0.0-RC2 aby dodatek Kunena Discuss działał poprawnie.

Trening Zdrowotny jest to swoisty plan działania, który ma na celu wspomagać dążenie do wyznaczonego w nim głównego celu, którym jak sama nazwa wskazuje jest nasze ZDROWIE. Twoja obecność na tej stronie może być doskonałym bodźcem do rozpoczęcia przygody związanej z poprawą swojego zdrowia !

Stosuj treningi zdrowotne dodane przez naszych użytkowników lub wzoruj się na ich postaci tworząc własny plan działań dostosowany do Twoich możliwości. Kiedy zbudujesz swój pełnowartościowy program, który po jego zastosowaniu sprawił, że poczułeś się dużo lepiej-udostępnij nam go! Bardzo prawdopodobnym jest, że dzięki temu pomożesz osobom, które nieustannie borykają się z podobnymi problemami, które towarzyszyły Tobie w przeszłości!

Trening Zdrowotny dla osób charakteryzujących się średnią aktywnością ruchową

Wpisany przez Tomasz Gustaw

Mój Trening Zdrowotny

1.DIAGNOZA

a) Osobnicza:

W przeszłości trenowałem 10 lat piłkę ręczną gdzie treningi odbywały się 3x w tygodniu. Aktualnie staram się ruszać jak najczęściej niestety nie było to do tej pory należycie skonfigurowane. Mój ruch determinują aktualnie zajęcia ruchowe na uczelni oraz „zachcianki” na przeróżne dyscypliny sportowe. W przeszłości niestety  ze względu na nieumiejętne dozowanie intensywności dodatkowych treningów, które dokładałem sobie na własna rękę w mojej młodości, zdrowie jakim obecnie dysponuje pozostawia wiele do życzenia. Moim celem jest ćwiczenie aspektów wytrzymałościowych, które zaprocentują podtrzymaniem mojej formy w dłuższej perspektywie czasu. Ćwiczenia długiego czasu będę uzupełniał ćwiczeniami typowo eksplozywnymi.

Wiek – 22 lata

Płeć – mężczyzna

Wysokość ciała – 176cm

Waga – 70kg

BMI = kg/h²

BMI = 70/(1,76×1,76) = 22,6

WHR = obwód talii/obwód bioder  73cm/86

WHR = 0,85

Tętno maksymalne

HRmax = 208-(0,7×wiek)

HRmax = 208-(0,7×22) = 192,6

Tętno spoczynkowe

HRsp = 60

Rezerwowe

HRrez = HRmax – HRsp

HRrez = 192,6 – 60 = 132,6

Progowe

HRprog = 40%HRrez + HRsp

HRprog = 53,04 + 60 = 113,04

Górne

HRgór = 85%HRrez + HRsp

HRgór = 112,71 + 60 = 172,71

Więcej: Trening Zdrowotny dla osób charakteryzujących się średnią aktywnością ruchową

 


Jakie jest Twoje zdanie na temat Treningu Zdrowotnego?






Wyniki

@ 2011 www.ruchtozdrowie.com.pl Wszelkie prawa zastrzeżone Tomasz Gustaw - Kontakt

stat4u